Powered by Blogger.

.

Selamat datang ke blog sibugakini yang memaparkan aktiviti pemimpin bersama rakyat. Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan.

Musa @ Setinggan Sungai Batang

Sunday, June 27, 2010





Musa bersama Presiden Majlis Perbandaran Sandakan ketika melawat tapak penempatan semua setinggan Kampung Sungai Batang.

Kawasan seluas 50 ekar yang sedang dibangunkan sebagai penempatan semula penduduk setinggan Kampung Sungai Batang yang terlibat dengan pembangnan HUP Pendidikan bakal menjadi sebuah perkampungan yang tersusun yang dilengkap dengan kemudahan asas.
Ketua Menteri Datuk Seri Panglima Musa Hj Aman yang melawat tapak perkampungan itu baru-baru ini bersama Presiden Majlis Perbandaran Sandakan Ir.James Wong serta ketua-ketua Jabatan yang berkaitan mahu melihat kewujudan perkampungan itu sebagai sebuah kampung contoh di daerah ini....

Perkampungan yang diwartakan sebagai Tanah Perkampungan Anak Negeri bagi penempatan semula penduduk Setinggan Sungai Batang bakal dilengkapkan dengan kemudahan asas antaranya,Jalanraya berturap,bekalan Air Bersih,Bekalan Elertik dan sistem kumbahan yang betul.
“Selain Kemudahan asas itu

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP